BORUDAN DEKOR EŞYASI OLUR MU?



Olur hem de alası olur…!
Birkaç gün önce eski bir tanıdığımın evini ziyaret ettiğimde tesadüfen salonun duvarında rengârenk bir dekor fark ettim. Eve gelir gelmez internette biraz araştırma yaptıktan sonra kendi evime de değişik dekorlar tasarlamaya karar verdim. Biraz araştırdıktan sonra gözlerime inanamadım: bildiğimiz borulardan şaşırtıcı sayıda birbirinden güzel tasarımlar buldum. Örneğin sadece PVC borulardan yüzlerce çeşit el yapımı tasarımların olduğunu fark ettim ve hemen kendim de bu borulardan sipariş verip tasarımına sabırsızlıkla başlamak istedim.

Tanıdığımın evinde gördüğüm dekor.
Plastik boruların sadece birer su borusundan ibaret olduğunu düşünüyorduk ama yanılıyormuşuz. PVC plastik borularını evlerimizde dekorasyon amaçlı kullanabilir ve farklı tasarımlara imza atabiliriz. Üstelik plastik borularla yapabileceğimiz tasarımların hepsi de birbirinden daha kullanışlı!
Plastik borulardan çiçeklik yapımı için izlediğim adımlar:
Malzemeler olarak Boruburada sitesinden 3 adet PVC dirsek sipariş verdim,  yapıştırıcı ve üç renk boya aldım.
Dirsekleri duvara monte ederek, içerisine gerçek çiçek koydum ve duvarlarımın daha güzel görünmesini sağladım. Plastik boruların her birini farklı renklere boyadım ve duvarımı daha eğlenceli bir hale getirdim…
Diğer harikalardan biri de Plastik borulardan ayakkabılık tasarımımdır.
Malzeme olarak HDPE boru kullandım, iki tarafını yuvarlak şekilde kestim, yapıştırmak için de silikon ve silikon makinesi kullandım.
Plastik boruları duvara monte ettikten sonra birden çok plastik boruyu yan yana olacak şekilde silikonlayarak; ayakkabılık hazırlayabildim. Böylelikle hem boş duvarımdan yararlandım, hem de ayakkabılarımı koyabileceğim özel bir alan yarattım.

Hazırladığım harika ayakkabılığım
Böylelikle siz de Kuzeyboru ve Boruburada sitelerinden istediğiniz boru ve ek parçalarınızı alıp evinize güzel ve eşsiz dekor eşyaları tasarlayabilirsiniz. Üstelik sadece size özel ve kendi el yapımı eşyanız olur.
Bundan daha güzel ne olabilir ki….




No comments:

Powered by Blogger.